Snöänka!

Kan man säga det, snöänka, som alternativ till gräsänkling. Gräset har ju fyllts på med snö idag så det kan man väl säga. Mannen och och kursar sig och Herta donar runt hemmavid. Som stöd har hon älgarna runt tomten som trogeet traskar runt och tittar till.

Ikväll har Herta bakat knäcke. Inte julknäcke men vanligt förekommande i vårt hem knäcke. Två mackor har jag också hunnit sätta i mig. Nu skall det snart sovas, bara bloggas lite för att höja mina allt mer avtagande läsarsiffror. Om det hjälper.

Ps. Det är ingen som har dött:)

Kommentarer
Postat av: Skogsnuvan

Snö änka det var ett roligt namn. Jag ska göra vad jag kan för att öka besökarsiffrorna. Jag har rensat lite bland mina länkar men dig rensar jag inte bort. Ha nu en trevlig kväll

Svar: Tack för den supporten. Ha en trevlig kväll själv. Funderar på om jag skall rota fram lite ljusstakar,eller måste man städa först?
Herta bloggar

2012-11-29 @ 15:45:24
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0