Bära med ryggsäck ger dubbla poäng.

Idag är en sådan dag som ger rejält med poäng i tappa.se
  • Gick till jobbet med träningssakerna på ryggen, 45 minuter.
  • Gick till gymet.
  • Crosstraining 30 min 
  • Rodd 10 min
  • Styrketräning av olika sort 40 min
Efter jobbet tog vi oss alltså till gymet, Herta och tre arbetskamrater. Riktigt kul när vi var flera som var där samtidigt, tränade, pratade lite ibland när vi samtidigt behövde några minuters vila. Dusch och bastu och enkel fredagsmat med mannen....sova en stund i soffan efter kvällskaffet. Nu är Herta vaken igen och det är dags för the och kanske någon macka till.
Det är fredagskväll i folkhemmet.
 
Fredag em på gymet blev en riktigt trevlig stund. Trevliga människor, några timmars genomkörning av kroppen och avslutning i bastun med spännande samtal med några människor jag aldrig träffat förut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0