Kallt ute och trött är jag.

 
 
I helgen har vi haft så sköna dagar, kaffet dracks ute och vi jobbade och var i farten och det var kanonväder, i Jämtland. Idag åter hemma så fryser vi. Kallt periodvis på jobbet fast vi har det varmt där, alltså låg kylan hos mej, inte på min arbetsplats. Ikväll frös jag vidare. Skippade vattengympa för att jag frös och var trött. Vad vi gjort ikväll.... ätit älgskav mec god sås och potatis och grönt, sovit i fåtöljen och också tvättat. Varför jag har mina bullar på bilden? Hade lust bara. 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Ibland kommer kylan inifrån och inte utifrån.

Svar: Precis. Då är det mysigt med en massa filtar i fåtöljen.
Herta bloggar

2012-09-25 @ 10:24:33
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: skogsnuvan

Det slog om i förrgår och nu regnar det för fullt och igår var det riktigt kallt. Just den här tiden är det liksom råkallt och ruggigt och så har man för lite kläder på. Även inomhus är det kallt så jag har fått elda i spisen fast jag bestämt mig för att inte börja elda förrän 1 oktober

Svar: Konstigt att det svänger så.
Herta bloggar

2012-09-26 @ 13:50:12
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0