Återkoppling från Herta

 
 
Hinner inte blogga så ofta numera. Måste just nu jobba alldeles för mycket och hinner inte med så mycket reflekterande så här. Blogg. se har inte haft lust från mobil heller när bilderna skall skickar iväg, fast jag förminskat dem ordentligt, och då blir det tyvärr ingenting av.
 
Denna helgen har varit lite annorlunda. Lite släkt till mannen har varit i stan. Vi har ätit här och där. Herta har shoppat loss sådant som måste lösas nu snart. Hoppade in på en frisersalong i lördags och kollade om de hade akuta tider samma dag. Det hade de fast det var fullt igår men idag blev det av. Känner mig nöjd. Billigt blev det också. Trådhantering är beställd till på torsdag och det är också nödvändigt och på tiden. Går igenom garderoben. Konstaterar att träningskläderna ligger här och där. Reinvestering skedde också igår av detta. 
 
Kan också nämna att Herta har cyklat en del, lite längre sådär. Ett par gånger varje vecka. Mer hinns inte med men Herta hoppas att det skall lösa sig tills det blir dags:)
 
Och i morgon kväll är det dags. Fast då skall vi inte cykla.
 
Undrar ni över bilden ovan så är det vårens skörd från ån som rinner igenom vår lilla stad. 

Kommentarer
Postat av: Skogsnuvan

Nog har jag funderat lite vart du tagit vägen för du har ju varit en flitig bloggare förut. Så är det ju med det här livet. Det är inte alltid man hinner med allt, föresten det är sällan man hinner med allting kanske för att vi har för stora krav på att vi ska hinna så mycket. Säger jag min tok som inte jobbar, nu fattar jag inte hur jag hann förut. Ha det bra

Svar: Finns en hel del just nu men som jag sagt alldeles nyss, just nu är vi på väg mot roligheter. Hälsosamma sådana.
Herta bloggar

2013-05-20 @ 09:16:53
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Låter som du har litet för mycket runt dig just nu. Hoppas det snart lättar så du får tid att bara njuta av livet...

Jag längtar efter att komma hem till min cykel!

2013-05-20 @ 20:14:21
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Inga M

Det låter mycket nu för dig, men vi får tro att det lugnar ner sig så du får njuta av våren också och använda träningskläderna!

Cykla måste vi komma igång med här också snart, när det lättar lite på plikterna. Det är bättre för gamla leder tror jag

2013-05-21 @ 08:18:22
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: britten

Men ! Varför måste man slänga cycklar i sjön.....

Svar: Vet inte.
Herta bloggar

2013-05-23 @ 10:20:50
URL: http://glitteroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0