Vårrullar






Började dagen tidigt. Skulle fixa lite kläder åt en person i grannstaden. I arla morgonstund åker jag med de tvättade kläderna som nästan inte torkat med nya pressveck. Vi provar lite hit och dit och det funkar. Skönt tänker jag! Avklarat!

Vidare till Willys då mannen härhemma hänvisat till att de säljer billiga produkter i tvåopack på Willys av en sort jag nyttjar. Väl dit och med vagnen i övrigt nästan full visar det sig att annonsens bild lurar. Det är inte min favorit som visas utan något snarlikt med sämte kvalité. Skit tänker jag, nej det får man inte säga. Betalar och går ut ur butiken.

Blir plötsligt så medveten om att det finns färska vårrullar i min närhet...Klockan är 12.15. Det är faktiskt dags för lunch. Köper 6 st vegetariska vårrullar, ganska små så det krävs två x tre stycken dvs de säljs i trepack a´ 20:-.




Va sjutton, Kjolen är ju fixad. Vi kör på detta.

Kommentarer
Postat av: Mia

mmmummmssss.... De ser goda ut!

2009-08-11 @ 23:02:12
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: anne

Klart jag kan ta mig till Hellmans!!! :)



Har du någon specifik dag planerad för en ev tur? Lördag em kan ju vara smockad, söndagar är nog lugnare (jag har nog varit där alla veckans dagar och tider).

2009-08-11 @ 23:30:44
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är det ett bra litet ställe det där thailändska utanför Willys. Tidigare när jag jobbade i närheten blev det några luncher där, för jag vill ju gärna undvika hamburgerhaken i närheten....



Ps. Såg också en bild på kinamat på annat inlägg. Hade en dålig (smaklös) upplevelse hos den på Väster och föredrar därför (i vanlig ordning) Öster! Det är väl inget superhak, men ändå ok kinakrog.

2009-08-16 @ 14:36:06
URL: http://jennysrum.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det gäller att hitta den bästa maten...åt på öster för en tid sedan. Gott!

2009-08-16 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0