Hur gick utkörningen?



Sonen skulle infinna sig hemma kl 18.00, varför fick han inte veta. Jag hade beställt och betalt maten via nätet från denna restaurang. Klockan 18.25 ringer sonen. Vad var det som skulle hända. Det har inte hänt något. Ok jag kollar sa jag och vi la på. Jag ringer upp Gröna Grodan Coffee House i Örebro och får veta att killarna från netrestaurang i Örebro just hämtat maten. Klockan 18.40 kommer maten till sonen. Han ringer upp mej och säger att vad är detta, killen vill ha betalt. jag ber om att få telefonen och pratar med honom, rättare sagt jag bestämmer över honom, säger att jag har betalt och att jag har kvitton på detta. han säger ok. Inte vet jag om han fattade nada eller han ville dra en rövare. Jag ringde till Gröna Grodan och skällde lite. De var lite sura på killen redan då han kom sent. Jag skall skriva till netrestaurang.se. Maten då, jo den var bra. Så även äppelpajen till efterrätt. Får man bara styra upp detta lite så funkade det tydligen.


Som sagt mera kunskap behövs hos företagets anställda om vilka som skall betala, när och var och till vem.

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken härlig idé! Men vilket skit att logistiken och administrationen suger! De får nog ta och se över sina processer, så kan det bli riktigt bra! :)

2009-12-02 @ 09:39:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrev till företaget i går kväll. Jag väntar nu på ett förklarande svar.

2009-12-02 @ 19:22:27
Postat av: Britt

Det är väl alltid lite barnsjukdomar i början på all nytt.



Det har ju gått att skicka blommor, kort och choklad till jubilaren länge...men det här var ju kul.

2009-12-03 @ 23:36:02
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0