MBT ( del 3)





Idag är det tredje dagen med mina nya MBT-skor. Jag har haft dem på mej två timmar på jobbet och sedan har jag dem på mej just nu. Tänke ha dem på en timma drygt kanske... Idag sitter de fortfarande jätteskönt på. De känns lätta och de känns bekväma att gå omkring i. Jag har haft lite ont i nacken...kan vara rester från igår. Såg att Nyckeln på Väster har en enklare modell som skall likna dessa skor men de är egentligen inte alls likadana.Bara klumpiga för mindre men ändå mycket pengar. Nej ta rulltrappan ner till Intersport i stället. Där nere finns skorna i original.

Kommentarer
Postat av: Inga M

Intressant att läsa hur det går med skorna. Hittills verkar det ju fungera bra. Fortsätt gärna rapportera!

2009-02-14 @ 07:57:35
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0