Taien på Västra kvarngatan...

Rolig dag på jobbet som slutade vid em-fikatid. Körde ett motionspass utan lugn och ro och sen raka vägen ut till frissan ute i bushen. Hon försvann från lilla gatan på Öster för ett par år sedan och jag blev tvungen att ta till saxen hemma i badrumet igen. Nu har jag hittat henne och håret är någorlunda iordning igen. Stället heter Klipphörnan och ligger ute i Enstaberga. Idag åkte jag dit via GPS. Det var intressant. Jag passerade t ex genom en gård på väg til frissan.



Ikväll har vi ätit god Tai mat hämtad från Tai Restaurangen på Västra Kvarngatan. hemma hos svärfar. Stället heter egentligen något som jag aldrig lägger på minnet. Här kan man beställa mat och ta med hem och man får alltid mer än rejält.
Jättegott och Jättetrevligt! Kameran glömdes bort bland pratet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0