Donken

Idag hade jag ett möte inne i stan vid elvasnåret så jag tänker lunch på stan efter det. Messar S som gärna äter med mej men då kl. 13.00 ungefär. Funkar inte för mej så jag messar tillbaka...en annan gång. Inte kan jag gå och skrota på stan en timma utan måste åter till jobbet. Traskar ner till "OT". En kö med karlar väntar på köttfärslimpa med sås och potatis. Kan vara gott men köööööööööööööööööööööööööööön. Jag går vidare till Coffe house by Geroge. Tyvärr är deras gravade lax slut. Vad gör jag nu? Det får bli Donken. En  fiskfilé meny med pommes och Cola light. Vad gillar Ni detta? Jag får paltkoma efter lunch men jobbet måste göras i alla fall. Kaffet klarnar upp tillvaron lite granna vilket var tur.




Vad tycker Ni? Lockas Ni av denna anrättning? Brödet kanske kunde fräschas upp lite innan servering...

Kommentarer
Postat av: Tanten

Det kunde varit värre. Jag blir så konstigt sugen på ännu mer skräp av skräpmat bara. Helst vill jag ha en massa schoookelad också efter en tur på Donken.

2009-03-23 @ 20:05:45
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: annebelle

Nej, Donken klarar jag mig sååå bra utan.

2009-03-23 @ 22:18:47
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0