Hur går det med skorna?


...kan man väl snart undra och jag måste nu avlägga en rapport.


Nu har jag haft mina skor i ungefär en månad. 2009-02-11 köpte jag dem. Jag hade dem inomhus första veckan men har sedan dess haft dem utomhus. Jag har gått ganska mycket. Jag har dessutom tränat aktivt på gym 2-3 gånger per vecka under denna tid. Vill lämna denna info också då den kan höra samman.
Jag tycker skorna sitter bra. Jag känner att de avlastar knän, rygg och framför allt höfter. Jag orkar hålla mej upprätt längre perioder, jag orkar stå och orkar gå. De första dagarna fick jag träningsverk, framförallt i axlarna. det låter konstigt men jag har förmodligen gått snett framåtlutad och skorna tvingar mej att gå mera rakt.

Än så länge är jag nöjd. Jag tycker att det känns bättre te x i fötterna, att jag inte har så ont som tidigare. Jag planerar att skaffa ett par skor att ha inomhus på jobbet också. Jag växlar självklart med andra skor fn på jobbet, ibland utomhus osv. Det kommer jag att göra fortsättningsvis också men dessa är sköna och de känns som om de fungerar och är hjälpsamma.

Jag tror att jag kan rekommendera dessa skor. En sak som man dock skall komma ihåg är att vi människor är annorlunda och att det som hjälper och är bra för mej kanske inte passar alla andra.

Kommentarer
Postat av: anne

Jag får fråga chefen om hur hon planerat implementeringen av den nya metodiken och vilken måluååsättning och mätmetod vi ska använda! ;) Jag rapporterar till dig sen! :)

2009-03-17 @ 20:45:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Hej, är intresserad av dessa skor, kul att du berättar, men undrar om det är något speciellt man ska tänka på vid köp?

2009-03-23 @ 07:17:27
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0