Töm behållaren för uppsamling under distributionsgruppen!


Töm behållaren för uppsamling under distributionsgruppen. Helt plötsligt när jag skulle fixa kaffe på maten så kommer denna text upp på vår käre Saeco. Typiskt. ja det ör bara att tömma ut allt sköljvatten och sen kan jag lika gärnan tömma kaffet också.

Men nu skall vi ha kaffe.

Vi måste bara ha kaffe på maten.



Vi måste bara ha kaffe på maten, idag igen. Så kommer skylten upp, precis när vi skall till att sätta på kaffet:

Töm behålaren för uppsamling under distributionsgruppen! Vilket uttryck. man kan väl enkelt skriva, töm ut slaskvatttnet, nej så får man inte säga, men säg då töm ut restvattnet eller nåt. Nej här tömmer vi  behållaren under distributionsgruppen. I samma veva tömmer vi kaffet också. Nu skall vi ha kaffe!

Förresten klicka på bilden , både på bryggaren och på kaffekoppen nedan.









Kommentarer
Postat av: Selma

Vilken häftig kaffemaskin!

2009-10-05 @ 21:16:27
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

precis

2009-10-05 @ 22:57:32
Postat av: Britt

Ja då är det bara att börja skumma mjölk och skapa kaffekonst då :) Jag som brukar nöja mig med att göra en vanlig latte här hemma.

Postat av: Anonym

Ja kom igång nu. Här skall göras fina konstverk.

2009-10-07 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0