lördagsmaten





Ifall någon undrar vad jag åt för mat tidigare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Selma

Jag kan berätta att bonussonen går omkring i trasiga converseskor, utan mössa och med en tunn yllerock. Nog för att jag brukar kalla detta för södra Sverige men vi är norr om Dalälven. I staden vid fjällets fot var det en aning annorlunda mest för att sportmode gäller hårdare. Skid- eller snowboardklädsel funkar ju när det är kallt. Däremot skulle man inte ha långkalsonger eller överdragsbyxor till jeansen om man var i stan. Dessutom var vinterkängor ett "big no no". Nu har jag slagit mig till relativ ro och konstaterar att jag genomdrivit inköp av vettiga vinterkläder, för mitt samvetes skull, men att när de närmar sig två meter på längden kan man inte klä på dem längre. Frysa får de göra själva. Däremot har de på flickorna lättare fungerat med att jag berättade att jag har läst att man får feta lår av att frysa om de samma...

2010-01-10 @ 08:33:42
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: anne

Det där hade jag också kunnat äta!:)



Feta lår av att frysa, säger Selma... Då har jag frusit om hela mig...;)

2010-01-10 @ 12:42:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0