Länge sedan med MBT nu.

Länge sedan jag strosade med MBT-skorna nu, men idag var det dags.
Det var länge sedan Herta powerwalkade med dessa dojor nu. Men idag var det dags. Mina Ecco powershoes behövde tvättas och då upptäcker Herta att de är totalt utslitna. Fast jag har haft dem i snart tre år, nästan dagligen så det kanske är ok. Ja på sommaren har jag förståss inte alltid haft dem, men ibland.
Alltså upp på vinden och plocka fram mina MBT skor som plockades undan när remmatjosan blev för trist och sen blev kvar på vår trevliga vind där de säkert inte alls har haft det tråkigt.
Idag bar det dock iväg. En hyffsad runda, ingen jättelång vilken kan kopplas till att host och krax ännu inte är helt över och i detta hus tränar eller liknande vi inte under sådana omständigheter.
Lite jobbigt är det dock:
  • MBT-skor sitter på. Enkelt men träningskänns. Check
  • Hörsnäckan lossnar hela tiden fast jag har en gummivariant som skall sitta kvar. Hela tiden check.
  • Stavarna sitter i ordning
  • Lite annat sitter uppe. Hela tiden check.

Kommentarer
Postat av: anne

Träningsvärk?

2011-04-25 @ 10:56:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej

2011-04-25 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0