Matbröd

...har jag inte ätit till eftermiddagskaffet. Herta var som sagt och handlade. Telefonen ringde precis som jag skulle packa in kassarna borta på OBS.Nu skrev jag fel jag menar förståss COOP. Observera att jag inte sa Coop Forum, jag vet vad det heter.
Alltså precis som kassarna hoppar in i bilen ringer telefonen. Mannen undrar om jag är på hemväg och i så fall vill ha kaffe. Jag svarar att jag både är och är. Vl hemkommen får jag ett akut behov av en rejäl bulle. Hittar dock bara lussekatter i frysen. Hittar dock en sak till. Sådana här:
Som sagt, överaskningen var både stor och väldans god. Vet inte varför de låg i vår frys men vet att nu finns de inte där längre.

Kommentarer
Postat av: anne

Ops! Så var de borta! :)

2011-05-28 @ 19:45:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad smidigt med kassar som hoppar in i bilen. Jag brukar få lyfta mina själv. Handlar kanske på fel ställe.

Var en sväng till Flen idag. Med hem kom 2 bakelser från ICA. Ringde mannen och bad honom ha kaffet klart vid hemkomst. Smakade väldans gott.

2011-05-28 @ 21:01:45
URL: http://justmintoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0