Rätt svar är kalaspuffar.

Selma kom med rätt svar först! Vi hurrar och gratulerar. Vi sörjer också med Inga som tyvärr gjort sig av med sin och familjens plastsamling och därav inte kan komma ifråga för de stora försäljningssiffror som kommer att råda när dessa plastleksaker auktioneras ut på webbens aktionssajter.
Men visst var det gott. För idag äter vi väl inte sådant osunt? Vi äter det väl inte om det bjuds vid bortavisttelse heller? Nej sådana är inte vi.
Hjälp vad skall jag göra. Blev helt plötsligt så sugen på kalaspuffar,något jag inte ätit på många många år.

Kommentarer
Postat av: Selma

Var det inte där de hade kort med flaggor eller så som man skulle samla. Fyra kort jag en singel. Så fick jag tag på antingen Hep Stars eller Claes-Göran Hedenström och så den sköna "Droppen Dripp". Mamma var inte så nöjd. Hon gillade inte idén om Raketost heller.

2011-11-13 @ 07:59:14
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: skogsnuvan

Finns kalaspuffar fortfarande? Nu blev jag också sygen på det. Ibland åt man dom direkt ur förpackningen som godis om inget annat fanns.

Alla små samlafigurer. Vad man hade roligt med dom. Tyvärr har jag nog inga kvar kanske en och annan kalleankafigur ligger och skräpar någonstans.

2011-11-13 @ 09:33:40
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ingen aning om kalaspuffar finns fortfarande. Har inte ätit dessa på många år. Någon annan som fet?

2011-11-13 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0